- Meddelanden
- 35
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? the katt is here/williamevaldsson1
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad är ditt discord namn? william evaldsson
Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2008
Berätta om din karaktär. han är ca 30 år och är glad, ärlig, lycklig vill oftas ha fred. hans mest intresserade intresse är bilar åka runt och ha fred och inte slagsmål.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad så jag kan hjälpa andra människor och ha nånting och göra än att bara åka runt. jag kommer att bidra med så att många är lyckliga och glada.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag får nånting och jag har märkt att securitas polis och andra jobb behöver flera arbetare och vill ställa upp men måste bli whitelistad först.
Hur hittade du Unive? när jag började med fivem så såg jag att detta var det populäraste svenska servern och flest spelare så då började jag köra på denna väldigt ofta.
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill kunna börja jobba som polis eller securitas och hjälpa andra och inte ha tråkigt som man har nu.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ibland snöstaden
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad är ditt discord namn? william evaldsson
Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2008
Berätta om din karaktär. han är ca 30 år och är glad, ärlig, lycklig vill oftas ha fred. hans mest intresserade intresse är bilar åka runt och ha fred och inte slagsmål.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad så jag kan hjälpa andra människor och ha nånting och göra än att bara åka runt. jag kommer att bidra med så att många är lyckliga och glada.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag får nånting och jag har märkt att securitas polis och andra jobb behöver flera arbetare och vill ställa upp men måste bli whitelistad först.
Hur hittade du Unive? när jag började med fivem så såg jag att detta var det populäraste svenska servern och flest spelare så då började jag köra på denna väldigt ofta.
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill kunna börja jobba som polis eller securitas och hjälpa andra och inte ha tråkigt som man har nu.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ibland snöstaden