Nekad shackii | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shackii

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? blacky.415

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: enzo ferrari 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll respäktfull motiverad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har blivit kidnappad et flera gånger medans jag har jobbat som taxi och mina vänmer med. Jag har inte kunat tjäna några riktiga pengar utan bara skramel så jag vill bli medlem och sedan försöka få ett jobb inom billbranchen ksk auto experten eller sc styling och samla up litte pängar för en fet bil o trima o styla den och läga up den på trendy sen ksk man kan göra något svart på sidan och köpa lite skyd för dessa huliganerna som kör runt och dödar folk. och om det inte går kommer jag att försöka joina ett gäng och ha gäng krig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En stabil grab som är online mycket och kan fixa spelares billar jag har roligt och aktion fyllt rp samt att jag kommer att vara loyal till denna servern. vara snäll mot stäf

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara spelar för att vina skjälv utan att man gör så att motståndarna vinner och så att det blir roligt och sjyst RP för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag pratade under tiden jag var medvetslös en gång men sen dess har jag inte brutit reglerna någon gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte vara toxik. Man får inte använda spelat som en kriminel verksamhet. Man ska inte göra reklam. Sälja spel saker för riktiga pengar. Man ska ha respekt mot andra spelare och staf man får inte ha ett romantiskt samanhål på servern.. Vdm, copbiat, metagaming,rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hann inte ta min ansökan i tid sist :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka