Nekad Shabbe75 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shabbe

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
433
Reaction score
203
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? 1shabbe

Vad är ditt födelsedatum? 29 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Simon hama och gillar fotboll, jag brukar gå och spela fotboll på fritiden men även hänga me polare och köra bil. Jag brukar även kolla på film och jobba, jobben funkar inte så bra men det funkar då och då, jag hade inte så bra uppväxt och gillade alltid att hänga med mc knuttar. Jag brukar jobba på en bar i stan och får 100kr i timmen och jobbar bara på helger. Jag som människa är ganska vällutvecklad och kompetent och är verkligen en godhjärtad person förens jag blev dumpad av min tjej. Det var då allt börja jag började supa och ta droger och sen så hamnade jag i fel kretsar, tillslut så frågade Lost angels mig ifall jag ville va Hangaround och det var då allt börja, SIMON HAMA ON THE STREET.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en rpare som bidrar med social rp och en hög rp nivå jag har vart medlem sen 2021 och har alltid gillat rp, jag har jobbat inom dem flesta jobben som Securitas meko osv så jag lärde mig mycket om de olika jobben och därifrån bedrev jag min rp framåt, jag känner att jag har kompetensen för att rpa på unive och så är jag mogen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man alltid ska spela för båda parterna exempelvis: Man åker från en rån och då väljer man att åka ut med en helikopter i 3 timmar bara för att inte torska och man gör allt i sin makt att inte förlora scenariot, och det är inte det rp består av, man ska alltid spela för båda parterna och man ska kunna ge up, man behöver inte vara så rädd för att förlora sitt vapen. ( DET ÄR RP ).

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dem. Rdm: random death match, vdm: vechiel death match, pwg: powergaming rpar med orimliga krafter, failrp: rpar inte med logiskt tänkande, fearrp: värnar inte om sitt liv, suntförnuft: exempelvis har mask på torget.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har som sagt rpat i 2-3 år och jag har verkligen lärt mig innebörden med rp jag har också varit bannad några gånger i början av mitt rpande men som sagt man måste göra fel för att göra rätt i slut ändan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kopiera allt förutom berätta om karaktär för i förra ansökan skrev han ” utveckla berätta om din karaktär” och det var det ända som jag utveckla :)

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka direkt. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka