Nekad Shabbe75 | Ansökan till Servervakt [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shabbe

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
434
Reaction score
203
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? Shabbe75#8435

Ange ditt födelsedatum 29 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 16:00 till 23:00 fre - lördag 12:00 02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit avstängd ungefär runt 20gånger men de flesta bannsen är min lille brorsa som och spelar på unive.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En sv ska vara en med hjälpare till alla staffs på unive. De ska banna, kicka, dva bilar osv. Sånt som staffsen inte alltid hinner med. En sv ska vi med gått föredöme till alla vanliga medlemmar på unive och visa vad bra RP är. Det ska vara en person som kan svara på frågor angående RP om någon skulle fråga osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att jag vill hjälpa alla staffs på servern samt servern med att hålla RPn uppe och prestandan. Jag kommer dva trasiga bilar som blokerar väger t.ex. jag kommer banna / kicka folk som inte kan spa eller bara förstör den allmänna rpn. Jag kommer vara en person som folk kommer kunna fråga om det skulle vara något speciellt mm.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrupt ska ingen vara som sv då det är strikt mot reglerna. Om man är korrupt gör man saker som t.ex. inte bannar när folk gör regelbrott om det är ens vänner t.ex. Abuse är om du använder dina perms som fördel i scenarion som t.ex. revvar när du har blivit nerskjuten eller kickar folk vara för att komma längst fram i en kö.
 
Fick nyligen indragen sv + ban vänta vänta ett tag innan du söker igen till sv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top