Nekad Shabbe75 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shabbe

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
434
Reaction score
203
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? Shabbe75#8435

Ange ditt födelsedatum 29 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag till Fredag = 14:00 till 23:00 Fredag till Söndag = 10:00 till 02:00 ca, de kan variera lite.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite mer en ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte kopiera min bild men jag har varit bannad ca 10 gång men många v de har varit felaktiga samt att minn lillebror spelar också på unive och när han blir bannad blir även jag de.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV ska vara som en hjälpreda till alla staffs på servern. Man ska dva bilar banna och kicka de som gör regelbrott. Som SV är det viktig att du visar på god RP och du ska vara som en förebild för de andra medlemmarna på servern. En sv har många pers som t.ex. banna i en timme, kicka, dva, revva, osv, utav dessa pers ska man visa att man använder de positivt mot servern och inte i din egna fördel för att t.ex. vinna scenarion eller något i den stilen.

Som sv ska du inte leta regelbrott utan du ska ta de som de kommer, så alltså du ska inte provinserna fram ett regelbrott eller bara köra runt för att banna. När du har rollen SV betyder det att du har fått ett förtroende av staffs att vara ett ansikte framåt och det ska man använda väll och visa tillit.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara sv för att jag vill kunna hjälpa till så mycket som möjligt men vill samtidigt Rpa mycket och då känner jag att SV är de bästa för mig. Jag vill kunna hjälpa med att dva bilar och kicka samt banna när staffs inte ser eller hinner för det gör de inte alltid vilket är försåtligt och just därför vill jag bli sv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att du t.ex. inte bannar eller kickar någon du känner även fast de gör regelbrott eller att du kickar någon i scenario för att vinna de. Abuse är när du t.ex. åker in till vianor och de är mycket kö men för att du ska komma längs fram så väljer du att dva alla billar.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top