seth rondell
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198148342115/
Vad är ditt namn i verkligheten? robin
Vad är ditt discord namn? chips_gröt#6221
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. 22årig man i sina bästa år ganska mjuk i hjärtat de bästa han vet är bilar sen är det att han vill bli brandman. kan även bli lite smått aggresiv om någon rör hans grejer då har dom gjort bort sig.
Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med att bli brand man och släcka alla bränder. tycker det är fett kul med rp så skulle vara kul å prova bli whitelist så man kan bli nått i staden
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna bli brandman
Hur hittade du Multistaden? min kompis tipsa mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul å försöka blii brandman
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope spelade på färjestadensrp förut
Vad är ditt namn i verkligheten? robin
Vad är ditt discord namn? chips_gröt#6221
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. 22årig man i sina bästa år ganska mjuk i hjärtat de bästa han vet är bilar sen är det att han vill bli brandman. kan även bli lite smått aggresiv om någon rör hans grejer då har dom gjort bort sig.
Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med att bli brand man och släcka alla bränder. tycker det är fett kul med rp så skulle vara kul å prova bli whitelist så man kan bli nått i staden
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna bli brandman
Hur hittade du Multistaden? min kompis tipsa mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul å försöka blii brandman
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope spelade på färjestadensrp förut
Senast ändrad: