Nekad senisa09 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

senisa09

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198255752948/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nisse

Vad är ditt discord namn? zadl #9426

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2008

Berätta om din karaktär. Min bakgrund är att min pappa dog när jag var 12 år och han jobba som Falck och nu har jag kommit till denna staden som heter Stockholm. Jag vill uppnå min pappas dröm att jag ska börja jobba på Falck och det ska jag för om han hade vart här idag skulle han varit stolt över mig och jag skulle känna mig glad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ser en möjlighet för mig för att jag vill kunna jobba på alla jobb och jag vill kunna hjälpa folk på t.ex. discord om någon som jag hade problem att bli medlem så vill jag hjälpa dom eller så många jag kan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar rp på servern att det är så likt verkligheten och det finns svenska jobb och bilar alla verkar vara snälla och man får nya vänner på spelet men det käns som du får dom i verkligheten

Hur hittade du Unive? Jag var på skolan och min kompis vissa mig servern för att han älska den så jag börja spela på den och a nu är jag här varje dag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill få vänner och få jobba på Falck och att kunna göra min pappa stolt såklart.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli en bra kille som inte blir bannad och som kan hjälpa folk om dom har problem. Och spela mycket på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara på unive för jag tycker om servern och den kommer alltid vara min favorit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka