SebCarlsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198127841301/
Vad är ditt namn i verkligheten? Seb Carlsson
Vad är ditt discord namn? Seb Carlsson#2989
Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2002
Berätta om din karaktär. Jag heter Freddie Murphy och är en av 3 Murphy Bröder, jag är 22 år gammal. Vi kom som unga till Sverige när våra föräldrar emigrerade hit från Birmingham England. Våran far Thomas Murphy tvingade oss att fly landet för att undvika sin skattefuskning, han var en man med lite för mycket ambitioner för sitt eget bästa, mycket av det har påverkat oss och vårt tankesätt för framtiden. Vår far blev snabbt upplockad av den svenska polisen när vi kom hit, han skickades sedan tillbaka till England där han blev dömd för grov skattefuskning. Sedan dess har vi inte sett honom, vår mor försökte hårt med att ge oss en värdig uppväxt men vi har alltid lyckats hamna på andra sidan lagen, mest snatteri eller slagsmål på skolgården.
Vår mor dog när jag bara var 16 år. Vi har sedan dess hållt ihop oss och skapat lite huller om buller i städerna vi tillfälligt bosatt oss vi. Vi kommer nu alla 3 till Unive för att hitta nya möjligheter för att tjäna smutsiga pengar. Vi är också män med klass som oftast försöker charma och manipulera för att få det vi vill innan vi får händerna smutsiga. Lättare att prata än att slåss säger alltid Marko Murphy, men om det måste komma till ett ultimatum är vi inga rädda pojkar. Vi klär oss stiligt och gillar snygga bilar, festa är något vi gör ofta, de som inte är rädda för oss vill oftast vara oss.
Jag är kanske den mest charmiga i gruppen är socialt begåvad, tänker oftast rationellt och gör allt för min familj. Familj är det viktigaste för mig, jag dör hellre tillsammans med dem än att leva ensam. Murphy bröderna behöver mig för min klyftighet och snabba tunga, tar de kloka besluten och planerar alltid för framtiden. Är en man som ibland också kan ses som osocial då mitt sociala batteri kan rinna ur genom det stressiga arbetet vi gör, jag försöker ständigt överleva efter en uppväxt som har varit tufft både psykiskt och fysiskt. Vi kom inte från mycket när man snackar pengar därför har jag ett stort driv för att tjäna pengar. Att jag ibland motiveras till att göra saker bortom lagens ramar är något jag också snappat upp från min ungdom, det är svårt att komma ur ett sådant beteende. Hoppas jag kan få det jag söker efter i min nya stad Unive.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har bra fantasi för RP, seriös spelare, kan bidra till en dynamik i servern. Gillar att gräva ner mig själv i en historia och hålla mig till den, det är lite som att skådespela när man rp:ar vilket jag tycker om. Tänker mest att jag kan bidra med en realistisk bild av en kriminell, att man har förnuft och motivering bakom sina aktioner är något jag lägger stor vikt vid.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker servern har en bra rp som hade passat mig bra, skönt med svenska också. Unive känns som det givna valet när man kollar på de svenska serverna. Har också en tanke med kompisarna jag ska spela på här därför känns det skönt om vi alla kommer in på samma ställe.
Hur hittade du Unive? Genom att kolla igenom FiveM serverarna under swe taggen. Första gången spelade jag bara en kort stund, men fick sedan också servern rekommenderad av en vän så började spela mer.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt, utveckla min karaktär. Vill helt och hållet dyka ner i min karaktär så mycket som möjligt, utveckla historian och ha roligt medans man gör det. Spendera tid med mina kompisar som jag planerat att bygga min karaktär runt, det blir lättare att ha roligt och hålla sig till manus när man är flera.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vill tjäna pengar, troligtvis illegalt. Bygga upp ett kriminellt imperium med mina bröder, vi ska kalla gänget "Murphy bröderna". Efter det ska vi köpa snygga bilar, festa och kanske lämna det kriminella livet bakom oss när vi tjänat ihop tillräckligt med pengar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inga andra servar, läste inte frågan tillräckligt noggrant förra gången jag ansökte. Detta är den enda server jag vill spela på framöver.
Vad är ditt namn i verkligheten? Seb Carlsson
Vad är ditt discord namn? Seb Carlsson#2989
Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2002
Berätta om din karaktär. Jag heter Freddie Murphy och är en av 3 Murphy Bröder, jag är 22 år gammal. Vi kom som unga till Sverige när våra föräldrar emigrerade hit från Birmingham England. Våran far Thomas Murphy tvingade oss att fly landet för att undvika sin skattefuskning, han var en man med lite för mycket ambitioner för sitt eget bästa, mycket av det har påverkat oss och vårt tankesätt för framtiden. Vår far blev snabbt upplockad av den svenska polisen när vi kom hit, han skickades sedan tillbaka till England där han blev dömd för grov skattefuskning. Sedan dess har vi inte sett honom, vår mor försökte hårt med att ge oss en värdig uppväxt men vi har alltid lyckats hamna på andra sidan lagen, mest snatteri eller slagsmål på skolgården.
Vår mor dog när jag bara var 16 år. Vi har sedan dess hållt ihop oss och skapat lite huller om buller i städerna vi tillfälligt bosatt oss vi. Vi kommer nu alla 3 till Unive för att hitta nya möjligheter för att tjäna smutsiga pengar. Vi är också män med klass som oftast försöker charma och manipulera för att få det vi vill innan vi får händerna smutsiga. Lättare att prata än att slåss säger alltid Marko Murphy, men om det måste komma till ett ultimatum är vi inga rädda pojkar. Vi klär oss stiligt och gillar snygga bilar, festa är något vi gör ofta, de som inte är rädda för oss vill oftast vara oss.
Jag är kanske den mest charmiga i gruppen är socialt begåvad, tänker oftast rationellt och gör allt för min familj. Familj är det viktigaste för mig, jag dör hellre tillsammans med dem än att leva ensam. Murphy bröderna behöver mig för min klyftighet och snabba tunga, tar de kloka besluten och planerar alltid för framtiden. Är en man som ibland också kan ses som osocial då mitt sociala batteri kan rinna ur genom det stressiga arbetet vi gör, jag försöker ständigt överleva efter en uppväxt som har varit tufft både psykiskt och fysiskt. Vi kom inte från mycket när man snackar pengar därför har jag ett stort driv för att tjäna pengar. Att jag ibland motiveras till att göra saker bortom lagens ramar är något jag också snappat upp från min ungdom, det är svårt att komma ur ett sådant beteende. Hoppas jag kan få det jag söker efter i min nya stad Unive.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har bra fantasi för RP, seriös spelare, kan bidra till en dynamik i servern. Gillar att gräva ner mig själv i en historia och hålla mig till den, det är lite som att skådespela när man rp:ar vilket jag tycker om. Tänker mest att jag kan bidra med en realistisk bild av en kriminell, att man har förnuft och motivering bakom sina aktioner är något jag lägger stor vikt vid.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker servern har en bra rp som hade passat mig bra, skönt med svenska också. Unive känns som det givna valet när man kollar på de svenska serverna. Har också en tanke med kompisarna jag ska spela på här därför känns det skönt om vi alla kommer in på samma ställe.
Hur hittade du Unive? Genom att kolla igenom FiveM serverarna under swe taggen. Första gången spelade jag bara en kort stund, men fick sedan också servern rekommenderad av en vän så började spela mer.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt, utveckla min karaktär. Vill helt och hållet dyka ner i min karaktär så mycket som möjligt, utveckla historian och ha roligt medans man gör det. Spendera tid med mina kompisar som jag planerat att bygga min karaktär runt, det blir lättare att ha roligt och hålla sig till manus när man är flera.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vill tjäna pengar, troligtvis illegalt. Bygga upp ett kriminellt imperium med mina bröder, vi ska kalla gänget "Murphy bröderna". Efter det ska vi köpa snygga bilar, festa och kanske lämna det kriminella livet bakom oss när vi tjänat ihop tillräckligt med pengar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inga andra servar, läste inte frågan tillräckligt noggrant förra gången jag ansökte. Detta är den enda server jag vill spela på framöver.