Accepterad Sebbe91🎅 | Ban Överklagan [BG]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe91

Icke Medlem
Meddelanden
428
Reaction score
16
LĂ€nk till din steam profil: .

Ditt Hex-ID: 11000014bce8060

Vad Àr din discord tagg? _sebbe91_

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2025-02-09 011317.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? För att jag inte hade roller i dc och jag var solo krim vilket gjorde att jag blev bannad pÄ grund av att jag skjuter som solo krim.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Det var sÄ att jag var med i ett gÀng bara att jag inte fÄtt roller i discord dÄ de behövde rensa lite dÄ de hade för mÄnga i gÀnget jag var med i gÀnget men kunde inte fÄ roller i dc ett av orskerna var att jag inte hade fÄtt de hade fÄtt de glömde bort och andra var att de behövde rensa lite. Jag var med i gÀnget bara att jag inte hade roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig men det Àr sÄ att jag Àr med i ett gÀng bara att jag inte fÄtt rollerna I discord dÄ de hÄller pÄ att kicka lite folk jag förstÄr att du inte vet det men jag lÄvar dig att det Àr sÄ jag Àr med de bara att jag inte fÄtt roller i dc dÄ de behöver ta bort vissa frÄn Krim dc dÄ de Àr mÄnga i dc sen skulle de ge mig rollerna.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Blev bannad för Pwg 2 dar Har lÀrt mig av det kommer alltid rpa pÄ mina skador i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske bett om rollerna sÄ jag inte blir bannad.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka