Accepterad Sebastian_199606@outlook. | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Ansluten

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 1996

Berätta om din karaktär. Nyinflyttad och bott i ett annat land, så jag besöker unive och funderar på att stanna.
märker stor potecial i att börja arbeta här, starta eget företag, helst tillsammans med någon annan som är duktig på Rp.

Information om vem min karaktär är:
ålersman på 27 år, bott i svergie innan men vill explora mina vyer
så jag tänker starta jobba vanligt inom typ dhl,postnord e.t.c tills jag blivit godkänd i staden, då bär de nog av till försäljning inom bilar/motorcyklar e.t.c
som liten vart jag och min familj mycket i garaget för och bygga sin senare karriär
vi byggde massa olika bilar som tex
ombyggda m3or m5or
även breddade bilar som a6or a4or osv.
jag har en stor familj på 7 syskon
så väldigt familjekär man.
jag älskar även att cykla göra trix. Även eplora skogen med olika jumps som tex trail körning.
även natt livet är mer min smak, mycket ute på klubben älskar och expendera Cash.

när jag va yngre hade pappa målarföretag som vi jobbade på tillsammans, som jag fick vara med på
och göra mycket inom byggbranshen redan som liten.
relationen till pappa och mamma va väldigt bra
mamma tog hand om äldre i omvården
så redan tidig ålder fick jag lära mig att vårda språket och tänka på alla runt om mig.
även mina mormor och farmor m.m betydde mycket.
va gämnt där och gjorde grejor så som ta hand om rabatter måla om huset, bygga om cyklar
och så vidare.

Hade även väldigt bra grannar som hjälpte till med att bygga allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mitt mogna jag och framhäva en riktig känsla av verkligheten, vara mogen och pålitlig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex blir jag rånad, så ska jag rpa igenom de precis som jag hade gjort i verkligheten, blivit chockad, och spelat med på vad HEN säger.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? har fått de ja efter spelat i några veckor på unive.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har fått de ja efter spelat i några veckor på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är inte här för att förstöra utan mer ha roligt jag ser mig va runt servern länge och hjälpa till så mycket jag kan. kanske även i slutändan blir moderator och ser till så alla skötter sig :) och spelar efter rp och har de roligt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka