Nekad Schythe | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Schythe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ossanbossan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad är ditt discord namn? MrSchythe#4137

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Eddie 22 år gammal kommer ursprungligen från England. Har varit med i det kriminella i ett långt tag efter att hans föräldrar dog i 9/11 attacken när hans föräldrar var på väg hem från new york. Fick en ny familj med en styv bror som heter Christoffer Andersson som har varit hans bästa vän sedan dag 1. De började göra kriminella grejor tillsammans. Sedan flyttade vi till staden unive och skaffade ett nytt liv, Men Eddie kände att han inte hade tillräckligt med pengar så han begick ett brott och känade in 10000kr och inget vet om att det var Eddie mer än hans storebror Christoffer Andersson. Han vill bli en gangster och äga karteller på unive tillsammans med sin storebror. De gör allt tillsammans de äger bilar men de är inte blattar. De har inga vänner i unive staden men det har vänner i anda länder. Eddies förmåga är att han är bra med bilar och kan mycket om det. Han ville väldigt gärna bil mekonom när han kom till unive för första gången. Han har inga relationer och hans favorit bilar är amerikanska muskel bilar och hans favorit film är fast and furious 6 eftersom den har coola bilar. Eddie är ett stort bil fan och gör vad som helst för att få ett bra liv med eller utan våld.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill ha en bra fivem server som jag kan lita och spela på. Jag har ont om pengar i "verkligheten" men jag tycker att fivem är ett av det roligaste spelen just nu som jag har. Därför vill jag bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag känner att unive är den bästa fivem servern just nu. Jag vill utveckla min rp så mycket som möjligt och kunna göra grejor som jag inte kan utan whitelist

Hur hittade du Unive? Min kompis hade en kompis som började spela och då gjorde jag också det. (skorpetilda)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli en gangster som har en enorm respekt för bilar, vänner och familj. Jag vill även vara känd på servern som t.ex "du vet han" så att folk vet vem jag och min "bror" är på unive.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, bara unive just nu. Jag har velat börja spela på en annan men jag tycker unive är den bästa fivem servern just nu så jag stannar med unive.
 
Nekad på muntlig, läser reglerna på forumet. Försök igen!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top