SCHLICKERMANNEN"2
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie lundgren
Vad är ditt discord namn? skallepar.
Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: peder flint 23 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll snygg kall
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: uppväxt england ska flytta till unive för min farsa la en bounty på mig så skaffade skyddad identitet och flydde
Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra med bra rollspel och roliga händelser
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex att man ska låta polisen vinna för att få ett bra rollspel eller tvärtom att man ska låta gängen vinna
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ingen är felfri råkade tazea en snubbe utan anledning
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man dödar utan någon anledning. VDM att man använder sitt fordon som ett vapen. power gaming att man gör nått orealistisk som och köra sportbil på bergen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag kommer köpa ped och krim
Vad är ditt discord namn? skallepar.
Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: peder flint 23 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll snygg kall
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: uppväxt england ska flytta till unive för min farsa la en bounty på mig så skaffade skyddad identitet och flydde
Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra med bra rollspel och roliga händelser
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex att man ska låta polisen vinna för att få ett bra rollspel eller tvärtom att man ska låta gängen vinna
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ingen är felfri råkade tazea en snubbe utan anledning
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man dödar utan någon anledning. VDM att man använder sitt fordon som ett vapen. power gaming att man gör nått orealistisk som och köra sportbil på bergen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag kommer köpa ped och krim