Nekad scary_power | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scary_power

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter william

Vad är ditt discord namn? jag heter wail på dc

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2011

Berätta om din karaktär. hej jag heter Adam colaburksson och är 24 år gammal och min uppväxt var inte så bra när jag var 11 är så var jag och pappa ute och körde bil när han krocka med en annan bil vi voltade med bilen 3 gånger i luften och landa i på tacken ner i marken vid detta tillfället var vi båda av svimmade och kommer inte ihåg så mycket. Några dagar senare så vaknade vi upp på sjukhuset och det var då jag fick reda få att min pappa hade död några timmar efter krocken och när jag var 9 så börja min mamma dricka mycket sprit och alkohol det gjorde så att det blev svårt i skolan och behövde hjälp i skolan. När jag blev 13 så blev jag flyttad till en foster familj första veckorna så var jag blyg och lite rädd men det släppte efter ett tag och blev en dal av familjen men när jag hade bott hos denna familjen i ca 1-2 år så börja jag bli slagen och må dåligt detta gjorde så att jag var nära att avsluta mitt liv flera gånger under men jag kämpade och jag lever än idag när jag blev 24 år så flyttade jag från min familj och nu bor jag här i denna fantastiska staden unive. på fritiden gillar jag att festa med minna kompisar och skaffa nya vänner samt gå på bilträff och ha det kul jag gillar också att bada i havet eller i badhus funkar vilket som. efter som jag har adhd så gör det så att jag har det lite svårare en andra och har inte så mycket konsekvänstänk och kan går lite duma saker ibland utan att tänka mig för.
i framtiden här på unive så skulle jag vilja skaffa job och kärna mina egna pengar så jag kan skaffa ett litet hus och kanske skaffa en lite familj med barn och fru

Vad kan du bidra med till serverns RP? på servern kan jag bidra med att servern rp blir bättre och jag kan få flera spelare att börja spela på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du dödar eller slår ner någon utan ett scenario till exempel: du hamnar i ett argument och du i första hand väljer att slå ner hen istället för att reda ut det

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har för ståt Exempel på regler: vdm (vehicle deat match) du använder din bil sopen : rdm (random deat ett vaph m ett vamatch) innebär att man inte ska döda någon utan rätt anledning sundförnuft: logiskt/realistiskt tänkande du ska tänska som du hade gjord irl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag exempel jag har spelat på: valon, fjällbacken, allstars, shooters, pundarkvarts osv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har en hemlig bror som heter anton colaburksson och han är 19 år jag har aldrig träfat ha

Nekad.
Anledning:
Utveckla vad du kan bidra med till serverns RP. Skriv även om ditt svar till varför man ska spela för motpartens vinst i ett scenario. Varför ska man låta motparten vinna i ett scenario istället för att bara vinna själv?

Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka