Nekad Scalpen | Chef-jobb ansökan[Kriminalvården][Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBE2010

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
304
Reaction score
281
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Albin

Vad heter du på discord? Scalp#4025

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i många måndader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? vi kan börja med att jag har tänkt göra det mycket mer aktivare på alla sätt. Jag tror ej jag sett någon handling från kriminalvården. Jag ska även få in mor mogna folk i jobbet och göra så att kriminalvården betyder något för unive. Jag kommer ta massor av utbildningar och göra roliga scenarion. Jag kommer vara en aktiv och seriös chef och kommer ta återgärder om dem gör mycket fel. Jag kommer hålla koll hur alla jobbar och kommer höja upp folk om det behövs. Jag kommer ochså vara noggran med radiodiciplin. Jag kommer även fixa nya kläder och högre rp nivå. å som jag sa mycket mer aktivitet

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är att jag har varit polis ett flertal gånger. Då har jag varit rekryterare och haft massor av utbildnigar. Så har massor av erfarnheter inom att prata med folk, uppföra mig bra, prata med alla, ha en snäll ton, och ansälla folk. Sedan jobbar min bonus pappa som kriminalvårdare så jag har sett hur det är irl ochså. Jag är även snäll och stresstålig.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 14.00-15.30 17.30-21
Tisdag 14.00-17-00 19-21
Onsdag: 14.00-17.00 18.00-21
torsdag: 13.50-16.00 19-21
fredag: 13.20-16.00 19-23
lördag: 10-13 16-23
söndag: 10-13 16-18 19-21

Lovdagar är som lördag kan bli mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? flera gånger

Senast ändrad:
dock har jag märkt att unive ser annorlunda på hur kriminalvården jobbar så jag ändrar gärna på de när jag är chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka