Accepterad SBstyle | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SBstyle..

Icke Medlem
Meddelanden
769
Reaction score
36
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/[U:1:394661764]

Ditt Hex-ID: 110000117860f84

Vad är din discord tagg? SBstyle#1059

Vem var det som bannade dig? Lugge

Hur lång tid var din ban? 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: suntförnuft, power gaming - jobbar på securitas och samtidigt plockar guld under arbetstid!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag jag tydligt bryter mot regeln powergaming då jag i securitaskläder väljer att vaska guld dock inte i tjänst men fortfarande i securitasarbetskläder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt helt enkelt och vaskade guld och helt plötsligt så kom bannen vilket jag inte tänkte på för tillfället men som för mig efter bannen blev sjukt solklart varför jag fått den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det är en ban som enligt mig är helt korrekt men jag valde att utföra denna handling för att kunna ge pengar till securitas kassan för att i sin tur kunna köpa in tjänstevapen för att samtliga anställda ska kunna utföra sitt jobb men jag insåg att jag gjorde dom en björntjänst och jag ångrar mig mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för powergaming då jag kolliderade md en cyklist eftersom jag inte rpade på några skador och denna ban var i 3 dgr. Jag blev även bannad för kör utan sunt förnuft när min kompis körde bilen och den bannen var i 1 dag. Sista bannen var VDM och utspelade sig på så sätt att jag laggade in i en person då servern var i sin ddose period. Denna ban var i 1 dag. Samtliga Bans har blivit överklagade och godkända men dom är alla viktiga då dom suttits av en anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut. Jag hade kunnat ha mycket mer tålamod och helt enkelt kunna vänja mig med den tomma kassan och ABSOLUT inte åkt ner till guldvaskningen. Jag skulle ha hört av mig till staffs men min girighet tog helt enkelt över och jag ville kårens bästa men på helt fel sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart nämligen att ALDRIG bryta mot dom regler som finns på Unive då jag älskar servern och är aktiv varje dag och verkligen vill att den ska gå framåt. Jag kommer också i framtiden att ta det lugnt och låta saker ta sin tid vilket jag är bra på men helt enkelt inte tog till mig denna gång. Detta kommer absolut inte upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka