- Meddelanden
- 1,270
- Reaction score
- 65
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352904818/
Ditt Hex-ID: 110000117673272
Vad är din discord tagg? Savage.#9321
Vem var det som bannade dig? Redz
Hur lång tid var din ban? 7
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag sa halv ooc aka flygbiljett för jag har hört andra folk säga det hundratals gånger, så jag trodde inte det räknades som halv ooc, men tydligen gjorde det så jag blev bannad för det vilket jag ångrar i nuläget.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt vid torget och då såg jag en person som åkte i en volvo som följde lagarna då la poliserna på blåljus och stannade honom, då valde jag att göra en u sväng och stanna framför honom och fråga varför dom hade stannat honom då vägrade dom prata så jag sa ha det kul med en flygbiljett och sen åkte jag iväg, vilket jag ångrar, jag kunde gjort det på sjukt många andra sätt som bara skitet i å stanna där, och åkt vidare men ist var jag dumm och stannade och sa det jag sa.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban då jag halv ooca men visste inte om det, då som sagt 1000 andra folk har sagt det men jag förstår mitt misstag och kommer inte göra om det, men visste inte att det inte var okej att säga det då jag som sagt hört det från massvis med folk men förstår varför redz bannade mig då det inte är okej att säga flygbiljett vilket jag har lärt mig nu att jag inte kommer göra det igen, utan istället bara säga hejdå och sen åka iväg, eller inte alls stannat som sagt utan bara åkt vidare med min gwagon och haft det kul.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 var mild ooc då jag sa whitelist ist för guldbiljett/medborgarskap ena var fellaktig som jag ban överklaga
Den milda ooc lärde jag mig av då jag fick andra ord för det.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort det på många olika sätt som bara åkt ifrån platsen, eller stannat och inget sagt den onödiga kommentaren vilket jag ångrar nu samt bara avlägsnat från platsen om dom hade velat det men jag hade väldigt tråkigt vilket jag nu ångrar att vi inte åkte vidare eller stannat men inte sagt halv ooc.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska säga flygbiljett då det är halv ooc vilket gör det banbart, samt att har jag inte nåt viktigt å säga så kan jag lika bra bara avlägsna från platsen.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000117673272
Vad är din discord tagg? Savage.#9321
Vem var det som bannade dig? Redz
Hur lång tid var din ban? 7
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag sa halv ooc aka flygbiljett för jag har hört andra folk säga det hundratals gånger, så jag trodde inte det räknades som halv ooc, men tydligen gjorde det så jag blev bannad för det vilket jag ångrar i nuläget.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt vid torget och då såg jag en person som åkte i en volvo som följde lagarna då la poliserna på blåljus och stannade honom, då valde jag att göra en u sväng och stanna framför honom och fråga varför dom hade stannat honom då vägrade dom prata så jag sa ha det kul med en flygbiljett och sen åkte jag iväg, vilket jag ångrar, jag kunde gjort det på sjukt många andra sätt som bara skitet i å stanna där, och åkt vidare men ist var jag dumm och stannade och sa det jag sa.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban då jag halv ooca men visste inte om det, då som sagt 1000 andra folk har sagt det men jag förstår mitt misstag och kommer inte göra om det, men visste inte att det inte var okej att säga det då jag som sagt hört det från massvis med folk men förstår varför redz bannade mig då det inte är okej att säga flygbiljett vilket jag har lärt mig nu att jag inte kommer göra det igen, utan istället bara säga hejdå och sen åka iväg, eller inte alls stannat som sagt utan bara åkt vidare med min gwagon och haft det kul.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 var mild ooc då jag sa whitelist ist för guldbiljett/medborgarskap ena var fellaktig som jag ban överklaga
Den milda ooc lärde jag mig av då jag fick andra ord för det.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort det på många olika sätt som bara åkt ifrån platsen, eller stannat och inget sagt den onödiga kommentaren vilket jag ångrar nu samt bara avlägsnat från platsen om dom hade velat det men jag hade väldigt tråkigt vilket jag nu ångrar att vi inte åkte vidare eller stannat men inte sagt halv ooc.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska säga flygbiljett då det är halv ooc vilket gör det banbart, samt att har jag inte nåt viktigt å säga så kan jag lika bra bara avlägsna från platsen.
Har du läst våra regler? Ja