Accepterad Savage | Ban överklagan [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savage

Icke Medlem
Meddelanden
1,270
Reaction score
65
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352904818/

Ditt Hex-ID: 110000117673272

Vad är din discord tagg? Savage.#8947

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 3

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han banna mig för han tyckte jag lallade vilket kan se ut så jag Spawnade nämnligen in mitt spel va helt kolsvart så jag ändrar i min fivem ENB inställningar där det ser ut som jag slåss och där skriver jag nummer där jag tazerar flame imisstag där jag rpa på att jag skjöt en fluga för jag tänkte ej på lokal ooc, jag skrev även pm till flame att jgag inte tyckte de va världens grej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi planerade en stormning på Stora scenen där vi fick larm om gängkrig där stog vi i en cirkel och jag såg inget i polisstation helt bäck svart därefter kommer 3 supports, jag står där och sen sitter jag och ändrar i mitt enb grafikmod hur spelet ser ut, där jag imsistag slåss och när jag skrev 2 fick jag upp min tazer och tazerar flame vilket jag bad om ursäkt för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den va felaktig tycker en varning hade kunnat löst det istället då jag bad om ursäkt och det påverkade inga scenarion

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dessa bans var länge sedan och lärt mig av alla misstag.
det var när jag börja på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt på att använt knappen ESC så jag inte står å slåss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att använda Esc knappen när jag ändrar inställningar i ENB
Såhär såg spelet https://gyazo.com/c96c1dd43aa5b74c4b113beb1be2034b

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka