Accepterad Sather | Medlem ansökning [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sather

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
462
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sather#6108

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namn Sebastian Falk som är 28 år gammal har precis flyttat tillbaka. Min karaktär är en bäldigt social individ som oftast söker sig till sociala kretsar. Han har intw svårt att sätta ner foten och ryta ifrån ifall han känner att det är något han tycker är dåligt. Han har förståelse för andra människor men är absolut inte rädd för att vara hård. Han har väldigt mycket vänner här i staden och det är roligt att få se dessa igen. Min karaktärs bakgrund har varit hård men inte för hård utan mer att han har hamnat i fel kretsar och har då bara blivit värre och värre desto äldre han blivit och desto fler han var med, tillslut gick det inte att ta sig ur detta. Min karaktär är än idag kvar i dessa kretsar och det är nu omöjligt för honom att ta sig ur detta vilket har gjirt så att han är väl medveten om att hans dödaorsak absolut inte kommer vara av ålder utan den kommer nog att komma när som när han minst anar det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rp som kommer vara rolig för alla inblandade. Jag kommer komma in med ny energi och försöka göra scenrion jag själv aldrig kanskw gjort förut och som andra också kommer uppskatta. Kommer försöka få ihop sociala sammanhang runt om på servern så att alla kan få vara en del av det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda perterna ska ha eoligt i scenariot och ingen ska spela för att vinna det.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka