Accepterad sarjent77 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sarjent77

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199119846152/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? castro77#3304

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 1995

Berätta om din karaktär. Frank Rulezo föddes 1995. Han vet inte vem hans föräldrar är så han växte upp på ett barndomshem. Han försökte flera gånger rymma ifrån hemmet eftersom att han alltid kände sig begränsad. Ju äldre han blev desto aggressivare blev han. Han kände sig alltid frustrerad eftersom att han inte viste vem han va. Han har haft en så kalla identitetskris. Det enda ha har är sitt efternamn som knyter honom till hans bakgrund. Så just därför är han personen som alltid har fått klara sig själv. Visst skaffade han några vänner i hemmet men aldrig så att han litade på dom till 100%. Han är personen som ger sitt liv till den han är lojal mot, till den han verkligen litar på, till den som han kan kalla för bror. Frank har ett riktigt stort intresse för pengar. Han gav sig själv ett löfte om att om han någon gång i framtiden hittar en fru och får barn så ska dem aldrig vara tvungna att gå igenom de han gick igenom som liten.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag borde bli whitelistad eftersom att jag kommer bidra med en bra stämning för alla typer av karaktärer, vare sig det är en polis eller kriminell.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har en vän som spelat på denna server ett bra tag och han har alltid sagt att denna är den bästa, så tänker att om jag ska spela på den så ska jag köra all in.

Hur hittade du Unive? Vart rekomenderad av en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ett mål om att söka ärligt jobb inom till exempel mekonomen efetrsom att jag har ett stort intresse för bilar. Sen finns det ju också andra platser man kan arbeta på som till exempel firmor för lyx bilar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka