Accepterad Sansiro762 | Ban Överklagan [Top G_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sansiro762

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199645470354/

Ditt Hex-ID: steam:110000164722e92

Vad är din discord tagg? Sansiro762

Vem var det som bannade dig? Top G

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-30 210454.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag tog fram vapen och rånade utanför mekko alltså allmän plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid mekko och skulle fixa en av mina bilar då kommer det fram en grabb och börjar svära åt mig och slå mig då drar jag fram vapnet eftersom jag blev arg av de han gjorde visst inte då att man skulle få bann för det trodde bara polisen skulle komma

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte det var en felaktig bann men jag tycker det var en för lång bann jag fick nästan 5 dagar bann nu är det bara 2 dagar kvar och jag har lärt mig min läxa och jag kommer inte upprepa det därför tycker jag att man borde ta bort den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fick bann när jag var ny i staden för att loota en död grabb tagit lärdom av det och aldrig gjort det igen då visste jag inte att man inte fick det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ignorera killen eller klippa det han gjorde och skicka in det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att aldrig dra fram vapen/råna på allmän plats och lösa grejer med ord iställlet för att ta till vapen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka