Nekad Sannaz | Whitelist ansökning [Dippen] [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sannaz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Sannaz

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Sannaz

Vad är ditt namn i verkligheten? Sanna zentio

Vad är ditt discord namn? Sannaz #1605

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 1995

Berätta om din karaktär. Jag kommer spela ett barn, en tjej, på 10år. Som gör allt tvärtom man säger och leker alltid oskyldig fast hon alltid startar ett bråk eller har för sig massor av hyffs, hon vill bli sångare, tror på jultomten, enhörningar och anser sig ha en del vänner (dessa är hennes låtsats kompisar, för hon vill inte erkänna hon egentligen inte har vänner/familj), hon tror på Häxkraft efter att ha sätt harry potter och leker ofta att hon kan styra folk igenom tankekraft och alltid har rätt. Och hon kan absolut ALLT, även ifall hon bara är ett barn enligt henne själv.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är väldigt rolig, social och älskar att RPA, jag vill jättegärna rpa i en bra server där det är mycket humor och kul mellan spelarna. Samt att jag streamar och tycker de är skit kul. Jag kommer bidra med stor publik till servern, samt väldigt goda skratt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Hört väldigt bra om denna server och verkar också som en bra server.

Hur många timmar har du på FiveM? 32h

Hur hittade du Multistaden? Five M

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen whitelistad, bara testat olika för att öva RP eller testa Clownfish

Väldigt brisstfällig ansökan men kommer att skicka vidare dig till intervju lycka till!

Ja, jag ser att den blev lite fattig jag får förklara lite bättre :-) Tack, vart ska man nu? Nästa steg? vad gör jag liksom? sätter sig i discorden eller hur fungerar det. Mvh

Ja, jag ser att den blev lite fattig jag får förklara lite bättre :) Tack, vart ska man nu? Nästa steg? vad gör jag liksom? sätter sig i discorden eller hur fungerar det. Mvh
1. du går till discord appen.

2. du går till kanalen som heter "väntar WL intervju" sedan sätter du dig där och väntar ;)

lycka till och ha det gött!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka