Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199059568632
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Sandström
Vad är ditt discord namn? ALEX brä#7649
Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Muhammad Andersson och har en pappa från mellan östern(västra syrien) och en mamma som bott i skutskär hela sitt liv. Han är 22 imorgon(16 maj) och han är jätte intresserrad av bilar speciellt lamborghinis och han planerar på att skaffa en lamborghini hurucan EVO spyder. Han är en rolig och pratglad människa som alltid försöker hjälpa till och han tar alldrig skit från någon. Han kan ha en kort stubin men det är lugnt så länge ingen pratar om hans mamma eller pappa.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer ta det seriöst och alltid försöka att få det kul för alla inklusive mig, Jag är trevlig, rolig snäll förstående och allmänt skön vilket jag vill att andra kommer att förstå. Jag vill hjälpa till med att få servern så bra som möjligt och så seriös som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server är perfekt på alla sätt och är rolig med alla som spelar. jag gillar alla butiker och alla som jobbar där till exempel marja lisas,vianor,båt bolaget och polisen med merra.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade på den och jag tyckte att den var fantastisk när jag först såg den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och få andra att också ha det kul. Detta tror jag nog att andra också vill. Jag vill att alla ska få en bra tid och respektera varandra
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan och det vill jag inte.
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Sandström
Vad är ditt discord namn? ALEX brä#7649
Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Muhammad Andersson och har en pappa från mellan östern(västra syrien) och en mamma som bott i skutskär hela sitt liv. Han är 22 imorgon(16 maj) och han är jätte intresserrad av bilar speciellt lamborghinis och han planerar på att skaffa en lamborghini hurucan EVO spyder. Han är en rolig och pratglad människa som alltid försöker hjälpa till och han tar alldrig skit från någon. Han kan ha en kort stubin men det är lugnt så länge ingen pratar om hans mamma eller pappa.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer ta det seriöst och alltid försöka att få det kul för alla inklusive mig, Jag är trevlig, rolig snäll förstående och allmänt skön vilket jag vill att andra kommer att förstå. Jag vill hjälpa till med att få servern så bra som möjligt och så seriös som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server är perfekt på alla sätt och är rolig med alla som spelar. jag gillar alla butiker och alla som jobbar där till exempel marja lisas,vianor,båt bolaget och polisen med merra.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade på den och jag tyckte att den var fantastisk när jag först såg den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och få andra att också ha det kul. Detta tror jag nog att andra också vill. Jag vill att alla ska få en bra tid och respektera varandra
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan och det vill jag inte.