Inaktuell samule | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

samule

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
28
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ditt discordnamn: Samuel10101

Ange ditt födelsedatum 28 December 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att ni ska välja mig för att jag är en allvarlig och seriös person och jag tycker om att ta ansvar över mina handlingar även om jag har gjort fel. Även så är jag en effektiv person som tycker om att ta små ärenden samt stora ärenden. Det jag kommer kunna göra för servern är att jag tar många helps och speccar scenarion för att under lätta för dom andra staffsen. Jag tror även att ni ska välja mig pågrund av min aktivitet då jag lite har tröttnat på att RPa själv men vill att andra ska ha kul när dom RPar så jag kommer nog vara aktiv som staff 5 timmar varje vardag och 7-9 timmar varje helg, har även varit staff innan men blev kickad för inaktiviteten vilket var helt försåtligt anledningen till det är att det hände saker irl men kan lova att jag kommer va mer aktiv nu då jag ligger före i skolan och ser lungt ut framåt, va även nyss helper men vet ej vad jag gjorde fel för jag var aktiv ungefär 5-6 timmar varje dag tror det var en dag som jag missa men va inte ens helper en vecka tror att ni tyckte jag tog för lite reports problemet va att man han knappt då valde jag att fokusera mer på att speca sen ta reports när det kom mång in samtidigt vilket jag gjorde men kan ta mer reports om ni vill det då jag har stort intresse för att va staff och hjälpa servern framåt. la även mycket tid på att ta helps på morgonen men tar ni in mig nu så kommer jag va mest aktiv på kvällarna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker inte att Krim RPn har funkat överlag men även vanliga RPn då många inte gör lätta saker som att RPa på skador eller att dom inte värnar om sitt liv på grund av att dom. Inte vill bli tagna. Jag tycker även att polisen spelar väldigt mycket för egen vinst.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker inte att Krim RPn har funkat överlag men även vanliga RPn då många inte gör lätta saker som att RPa på skador eller att dom inte värnar om sitt liv på grund av att dom. Inte vill bli tagna. Jag tycker även att polisen spelar väldigt mycket för egen vinst.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det viktigaste för mig är hur du bemöter att du ska bemöta lungt och med en trevlig ton även att vi ska vara opartiska vilket även betyder även om jag bemöter trevligt så kommer jag ändå va sträng och rättvis, även att man ska visa tydligt att man lysnar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer knabbt rpa alls då jag pausade min krim för att satsa på staff arbete så minst 5 timmar per dag

Hur länge har du spelat på Unive? 11 månader nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff 2 gånger innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? hade kunnat jobba inom allt tror jag då jag inte ser något hinder i något

++ rep igen, han är väldigt aktiv och engagerad när han blir en del av staff, sist blev han antagen men missförstånd skedde så han blev av med det. Så nu vetja att han kmr satsa på det

Tillbaka