Accepterad samuellisemark | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Aktiv Medlem
Meddelanden
621
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290225541/

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad är din discord tagg? Samuellisemark

Vem var det som bannade dig? Enzo och william.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-30 111658.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig för att jag ferrpade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några grabbar skulle ut och rulla. Vi åker förbi våran allians och då ser vi de vi har krig med. De börjar att jaga oss och vi kör upp i ett berg. När vi är uppe i berget så väljer vi att hoppa ut ur bilen för att skjuta på de. De börjar att åka för att de ska klara sig från oss. Jag väljer då att sätta mig i bilen och vänta på de andra att hoppa in i bilen. När de alla hoppade in i bilen så åkte vi ner. När vi ska åka ner så hade de börjat att köra upp till oss med en Bugatti. De skjuter ett däck och vi sladdar till. Jag och en till väljer att då hoppa ut ur bilen för att vi inte hade krockat eller något. Vi börjar att skjuta mot de. Efter ett tag så kommer det en på en mc och börjar att skuta mot oss. Jag blir benad. Efter ett tag så ställer jag mig upp och råkar skjuta ett skott. Jag blir benad av han igen. Några sekunder efter jag blir benad så blir han benad. Jag kom upp på mina fötter och väljer att skjuta han. Efter 2 sekunder så ser man att han skriver i ooc vad är de för jävla rp ditt cp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, enzo har rätt i denna bannen, då jag inser att jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag blev bannad nyss för power gaming. Jag tar min tid och stanna och skriva /me ont mm. En till ban jag fick var för att jag lallade. Jag har slutat att lalla när jag var i samma sits.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja , jag skulle ha rpat på mina skador och inte ferrpat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid rpa på sina skador och att ta upp händerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Tack för att jag fick tillbaka mina roller. (kopierade lite av min gamla ban överklagan)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka