Accepterad Samuelbr | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuelbr

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198281735265/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Bratås

Vad är ditt discord namn? Samuelbr#2222

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Samuel Ceasar, och är 20 år gammal. Samuel är en rätt sprallig grabb som gillar att skämta. Fast han oftast är på bra humör finns det plats för ilska. Ilskan går i glöd när du kränker en i Samuels omgivning. Han sätter sin familj före sig själv. Samuels hemliga dröm är att bli en rappare. Tyvärr har han inga kontakter i den så kallade "rap-branschen" men han önskar att en dag stå på en scen och uppträda. Samuel är ganska ny in flyttad i staden. Han har tre vänner ola och jens. Ola och jens personligheter matcher inte alls med Samuels personlighet. Men som sagt, vänner är vänner. Samuel höjer ton om någon kränker Ola eller Jens. Ola och Jens var dem första personerna Samuel träffade i staden och dem har vart vänner sen dess. Samuel Har inte bara rapp som hobby utan har även ett intresse för kläder. Han vill även bli bättre kring bilar och dess förmågor. Eftersom att Samuel är en glad och sprallig karaktär visar han sällan sina svaga känslor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag alltid följer reglerna och tar väl hand om mina medspelare. JAg blir mer motiverad av flera möjligheter. Jag ser medlemskapet som ett medborgarskap. Därför är det en självklarhet att göra denna ansökan. Jag vill även bidra till bättre rp:ande. Hur? Jo, vissa jobb saknar personal. MEd ett medlemskap kan jag bidra till flera öppetider och en mer verklighets liknande värld. Eftersom jag vill ta mitt rp:ande till en annan nivå, och känna att jag tillhör servern så tycker jag att jag behöver medlemskapet. jag har tröttnat på att inte ha något jobb (färre chanser till att prata med folk). Därför hoppas jag verkligen att jag får det här medborgarskapet

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Finns det någon bättre server? Enligt mig är unive servern med bäst RP med tanke på åldrarna. Jag tycker att Unive har blandat folk och speglar den verkliga världen. Antalet "Plugins" och justeringar på mappen ökar även mitt intresse på unive.

Hur hittade du Unive? Hört om servern via bland annat tiktok, highlights, streamers och vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har skrivit den här skrftliga delen 3x och blev antagen förstagången men inte på den muntliga. Andra gången jag skrev en ansökan var tydligen mina mål för få. För andra gången jag skrev ansökan så skrev jag inte målen lika dedikerat som dem andra. Eftersom jag ändå gått vidare. Men mitt mål med mitt rollspel är att göra servern verkligare och roligare. Jag vill att serven ska vara precis som vanliga världen. Jag vill bidra till mer öppetider som sagt och fylla dem tomma jobbplatserna. Jag vill trappa upp min karaktär och öka hans jobb meriter. Någon dag kanske jag har ett chefsjobb, fru, bil och hus. Min karaktär har som sagt ett intresse för rapp och musik. Så förhoppningsvis kan han uppträda någon gång.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill att servern ska vara rolig för alla åldrar. Jag gillar inte när en server har låg moral och tjuriga spelare. Jag vill som sagt göra servern mer aktiv och locka flera spelare. Jag ska göra mitt bästa för att hjälpa andra spelare och förhoppningsvis bli mod i framtiden. Jag vill även att fler ska trivas på servern och få i nya spelare och förhoppningsvis gamla.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte alls
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top