Nekad sampi | Medlem ansökning [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sampi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah mogelberg

Vad är ditt discord namn? capo 13

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Håkansson 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Komplex Ångerfull Resilient

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Din karaktär växte upp i en stabil och kärleksfull miljö men hamnade på fel väg i tonåren. De blev påverkade av fel sällskap och valde att gå in i den kriminella världen. Denna väg ledde till en fängelsestraff, där de fick tid att reflektera över sina beslut och utveckla en önskan om förändring. Framtidsplaner: Efter att ha avtjänat sitt straff och återvänt till samhället, har din karaktär nu som mål att lämna sitt gamla liv bakom sig. De vill bygga en bättre framtid genom att hitta ett ärligt jobb och göra gott för dem som de tidigare har skadat. En dröm är att hjälpa ungdomar att undvika samma misstag genom att bli en mentor eller genom socialt arbete, och att skapa ett stabilt liv utan kriminalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa djupa och trovärdiga karaktärer med väl genomtänkta bakgrundshistorier och motivationsdrivna berättelser. Jag kan bygga komplexa relationsdynamiker, skapa intressanta konflikter och ge karaktärerna möjlighet att utvecklas över tid. Min förmåga att skapa trovärdig dialog och långsiktiga karaktärsutvecklingar gör interaktionerna mer levande och engagerande. Sammanfattningsvis kan jag bidra med att ge RP:n en extra dimension genom nyanserade karaktärer och intressanta berättelser.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du låter deras karaktär få möjlighet att utvecklas och lyckas, även om det innebär att din egen karaktär förlorar. Det handlar om att skapa en balans där båda parter får en meningsfull och engagerande upplevelse, vilket leder till djupare relationer och en mer realistisk RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Respekt Visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, använda olämpliga uttryck eller nedvärdera deras roll på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle säga att jag har en förmåga att skapa dynamiska och utvecklande karaktärer, vilket gör att jag kan bidra till en levande och engagerande RP-värld. Jag är flexibel och kan anpassa mig till olika spelstilar, samt ge utrymme för andra spelare att utvecklas och ta plats i berättelsen. Jag är också bra på att bygga upp och utforska komplexa relationer och konflikter, vilket ger RP:n djup och känslomässig resonans. Jag strävar efter att skapa en balanserad och intressant upplevelse för alla inblandade.

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad!
Inte gått med i discorden på 24 timmar!
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka