Nekad sampeV3 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sampeV3

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? sampev3000

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sampe Jansson 32 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam skötsam mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag kommer från en familj med ingående pappa, mamma och 2 bröder. Bodde i ett radhus då inte ekonomin var toppen men vi löste det på sätt och vis tillsammans, och nu efteråt skulle jag vilja bidra mer till min familj. Så framtidsplanen är heltids mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en god rp nivå och roliga scenarion för mig och bemötanden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man kanske inte rpar på ett sätt som alltid gynnar en själv men också gynnar motparten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? emote abuse för ett bra tag sen, lärde mig stort och fick ett förtjänat straff.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait, innebär att man provicerar polisen medvetet. nrl, dör du i ett scenario ska man inte komma ihåg det som hänt innan du återuppstod.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror faktist inte det.

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Alla

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka