Accepterad sammon | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sammon

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/selmen34/

Ditt Hex-ID: steam:11000016fedee17

Vad är din discord tagg? sammon000

Vem var det som bannade dig? coldfaith

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250613181711.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog upp min mobil när jag låg medveslös

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rånade några från lotus och sedan så kom de flera lotus och döda mig. efter de fick låg jag död i non minut och blev sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel för när jag låg medveslös så fick jag ett samtal av en person som hade spammat mig hela senariot och av en reflex så tog jag upp mobilen för att lägga på. de var 100% mitt fel och jag kan garrantera att de aldrig händer igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. innan blev jag bannad för att jag loota en person genom att ta tillbaka en kikare. jag har visat att jag har lärt mig genom att jaginte har gjort de igen och inte kommer göra de igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tagit upp mobilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska tänka inna jag gör något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka