- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198895261180/
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel
Vad är ditt discord namn? SammE#5851
Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Muhammed Abdul och är född 1989-04-13. D.vs att han är 32 år gammal. Han är ifrån staden: Malmö och är just nu nyinflyttad i Unive. Han har ett stort intresse i blåljus jobben d.vs Ambulans, Räddningstjänsten och Polisen. Han har ADHD och är allergisk mot nötter.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att bidra med bra och seriös RP och jag kommer inte att lalla runt på servern. Jag kommer vara snäll till andra och inte hålla på och Fail RPa.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server och jag har spelat sen det var Multistaden och denna servern är jäkligt nice att spela på ifall man har tråkigt.
Hur hittade du Unive? En kompis.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ALDRIG Fail RPa och att uppnå drömmen att få ett jobb inom blåljus partien.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett bra omdöme och inte bli hatad inom servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel
Vad är ditt discord namn? SammE#5851
Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Muhammed Abdul och är född 1989-04-13. D.vs att han är 32 år gammal. Han är ifrån staden: Malmö och är just nu nyinflyttad i Unive. Han har ett stort intresse i blåljus jobben d.vs Ambulans, Räddningstjänsten och Polisen. Han har ADHD och är allergisk mot nötter.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att bidra med bra och seriös RP och jag kommer inte att lalla runt på servern. Jag kommer vara snäll till andra och inte hålla på och Fail RPa.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server och jag har spelat sen det var Multistaden och denna servern är jäkligt nice att spela på ifall man har tråkigt.
Hur hittade du Unive? En kompis.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ALDRIG Fail RPa och att uppnå drömmen att få ett jobb inom blåljus partien.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett bra omdöme och inte bli hatad inom servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.