Accepterad Samme112 | Whitelist ansökning [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme112

Aktiv Medlem
Meddelanden
758
Reaction score
54
Användarnamn: Samme112

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198351279179/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Samme#8060

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär är 26 och han heter Samme falk, han är en bisnis man som gillar att göra pengar och han är driftig person som är spontan och älskar att vara med sina polare och han har lite kriminellt i bakgrunden men nu vill han fortsätta med de för att nu är han i en ny stad som det blir som en ny start för han, Han är rolig person som är fylld med energi för att han har Adhd och han är en almen rolig person

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli wl för att jag ska kunna få wl jobb och det är extrem bra och ha och för att jag ska kunna höja min rp nivå och jag gillar den server extrem mycket

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill gärna bli wl för annars kan jag inte ha wl jobb och det är ju rätt tråkigt om man inte kan ha de enligt mig och kunna ha det roligt med mina vänner om vi får samma jobb som vi ansöker till

Hur många timmar har du på FiveM? 349

Hur hittade du Multistaden? min kompis tipsade mig om den och då tycket jag den var bra

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har jag inte det var den första jag spelade på

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte för denna är den bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka