Accepterad Samibrami | Medlem ansökning [Maionais07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samibrami

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Tiselius

Vad är ditt discord namn? Samibrami

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 1999

Berätta om din karaktär. Låt mig presentera Johan Bergman, en karaktär som från födseln visar ett djupt intresse för bilar. Redan som spädbarn fascineras han av ljudet av bilmotorer och svarar med entusiasm på varje blinkande ljus av förbipasserande fordon. Under sin uppväxt fördjupar Johan sitt intresse genom att lära sig allt han kan om olika bilmärken, modeller och teknik.

Som barn vid 5-15 år tillbringar Johan timmar med att bygga modellbilar och leka med sina leksaksfordon. Hans passion för bilar leder honom till att delta i bilshower och motorsportevenemang så tidigt som han kan. Med åren lär sig Johan att köra och underhålla bilar, och han utvecklar en expertis som gör honom respekterad inom sin krets.

Efter körkortsexamen så fortsätter denna intresset för bilar att växa.

Genom åren upplever Johan många äventyr och utmaningar med sina bilar. Från spännande vägtrips till mekaniska problem och oväntade händelser på vägen, varje erfarenhet formar honom och fördjupar hans kärlek till bilar. Han blir en berättare av historier om de fantastiska resor han har gjort och de minnesvärda ögonblicken han har upplevt bakom ratten.

Trots alla hinder som dyker upp på vägen fortsätter Johans passion för bilar att växa starkare med åren, och han fortsätter att utforska den spännande världen av bilar med glädje och entusiasm.

Dock lite senare i livets gång skedde en krock med ett rådjur bilen blev skadad men även Johan, Johan hamna på sjukhus och han blev deprimerad. Han kände sig hopplös, men ville testa nya grejer o få mer kunskap inom samhälle. Han ville se hur allt går egentligen till. Han bestämde sig för att flytta från sin hemstad till Unive. "The rest is gonna be history"

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket social rp och därmed även långa och roliga scenarion. Jag kan även bidra med att höja rp nivån på servern och så kan jag även hjälpa till exempel nya spelare till fiveM att få ett så bra och moget rp som möjligt. Jag bidrar även med att om något regelbrott sker så skickar jag en report direkt för att underlätta för er staffs att få bort så mycket lallare som möjligt från servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för allas RP skull och inte för en själv, man ska ta RP 100% seriöst. ett exempel på det är om man är polis i ett rån att inte bara gå för arrestera gärnings mannen utan att spela för ett roligt scenario och inte bara för ens egen vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming, är när man spelar på ett omänskligt sätt tex om man har varit med i en bil olycka och bara åker där i från som att inget har hänt. En annan typ powergaming är när man bara spelar för makt och pengar och inte för Roleplayens skull.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat några veckor på Unive och några andra servrar men kom fram till att Unive är bäst och roligast. Jag gick också på teater när jag var liten.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill verkligen bli medlem eftersom jag har fått goda och trevliga bemötanden av olika spelare i spelet som samt vid sidan av tycker jag gjort ett bra jobb på att rollspela.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka