Nekad Sami | Whitelist ansökning [Pyjamasen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sami

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Sami

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198287971221/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Adde#2096

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2005

Berätta om din karaktär. Sami Kekkonen är 20 år och kommer från Finland men har svenska som modersmål, Sami har alltid villa bli polis eller jobba som ambulasschaufför eller polis, han är också intresserad av flygplan och helicoptrar och han tycker väldigt mycket om att köra bil speciellt när han får köra snabbt. Samis mamma har jobbat som sjukvårdare och hans far som rörmokare. Om Sami gör något gör han det ordentligt så att han inte behöver göra det om. Sami har dyslexi.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle villa bli whitelistad för att det skulle göra så att jag kan rpa mera och jag tycker att jag kan rpa bra. Jag har inte varit whitelistad förut men har alltid villa bli för att för mera jobb. Jag är säker på att jag kan komma med roliga scenarion till servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag tycker att servern är bra och jag skulle spela mera på servern om jag blev whitelistad. Jag har alltid villa ha jobb som polis på en rp server. Och för att det finns så många olika wl jobb.

Hur många timmar har du på FiveM? 237 (inte på denna server)

Hur hittade du Multistaden? jag sökte efter en server att spela på med min vän

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara på multistaden just nu

Utveckla mer tycker dock du har bra beskrivningar på saker men sen finns det vissa brister i din ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka