Saltgurkanorginal
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton
Vad heter du på discord? Rufsing#6061
Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2009
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 06:00 -08:10 15:15 - 21:30
Helger: 10:00 - 02:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem två gånger på Unive, Jag började som medlem 2021, i april.
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/726374701143687170/1005799574507634781/Skarmbild_2022-08-07_122734.png (Vissa of dessa är felaktiga bans som jag har markerat med rött)
Har du varit blacklistad någon gång? Ja
Vad är en servervakt enligt dig? Enligt mig är det en "vanlig" spelare som har extra perms för att kunna se till att andra spelare sköter sig osv. Det kan vara vissa små problem som servervakter kan sköta på plats så staffsen kan fokusera på annat. Servervakter ska lätta bördan på staffsen.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har mycket erfarenheter inom att vara staff/servervakt på serverar, jag har varit det på Unive innan jag blev blacklistad. Jag är mogen, aktiv och jag kan reglerna. Jag brinner verkligen för Unive, jag tycker servern är fantastisk dock ibland så ser jag folk som bryter mot reglerna och då vill jag gärna kunna få stopp på dem. Jag kan servervakts kommandona.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En ganska så aktiv spelare som kan reglerna och vill hjälpa servern att utvecklas för det bättre. En servervakt ska kunna vara ganska självständig och ta egna små beslut, möjligtvis ta vissa ärende med staffsen. En servervakt ska inte abusa sin perms, man ska enbart ansvända sina perms ifall det behövs.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt En korrupt servervakt är när man använder sina perms för saker och ting man inte bör. T.ex svbanna folk för man inte tycker dom, använda revive utan en vettig anlednig. Det är när man utnytjar sin makt.
En servervakts ansvar enligt mig är att man ska försöka hålla regelbrytarna borta, att hålla servern säker från lallare osv. Som servervakt ska man följa regler och bete sig på ett lämpligt sätt.
Vad heter du på discord? Rufsing#6061
Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2009
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 06:00 -08:10 15:15 - 21:30
Helger: 10:00 - 02:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem två gånger på Unive, Jag började som medlem 2021, i april.
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/726374701143687170/1005799574507634781/Skarmbild_2022-08-07_122734.png (Vissa of dessa är felaktiga bans som jag har markerat med rött)
Har du varit blacklistad någon gång? Ja
Vad är en servervakt enligt dig? Enligt mig är det en "vanlig" spelare som har extra perms för att kunna se till att andra spelare sköter sig osv. Det kan vara vissa små problem som servervakter kan sköta på plats så staffsen kan fokusera på annat. Servervakter ska lätta bördan på staffsen.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har mycket erfarenheter inom att vara staff/servervakt på serverar, jag har varit det på Unive innan jag blev blacklistad. Jag är mogen, aktiv och jag kan reglerna. Jag brinner verkligen för Unive, jag tycker servern är fantastisk dock ibland så ser jag folk som bryter mot reglerna och då vill jag gärna kunna få stopp på dem. Jag kan servervakts kommandona.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En ganska så aktiv spelare som kan reglerna och vill hjälpa servern att utvecklas för det bättre. En servervakt ska kunna vara ganska självständig och ta egna små beslut, möjligtvis ta vissa ärende med staffsen. En servervakt ska inte abusa sin perms, man ska enbart ansvända sina perms ifall det behövs.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt En korrupt servervakt är när man använder sina perms för saker och ting man inte bör. T.ex svbanna folk för man inte tycker dom, använda revive utan en vettig anlednig. Det är när man utnytjar sin makt.
En servervakts ansvar enligt mig är att man ska försöka hålla regelbrytarna borta, att hålla servern säker från lallare osv. Som servervakt ska man följa regler och bete sig på ett lämpligt sätt.