Accepterad saiboys | Ban överklagan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saiboys

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Användarnamn: saiboys

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023806745/

Vad är din discord tagg? saiboys#6572

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Det Står Combatlogging, detta är något som jag ber hämskt mycket om ursäkt för, och inte kommer återskapas!.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig. detta kommer ju absolut aldrig hända igen!, och jag ber som sakt jätte mycket om ursäkt!, för multistaden är en server jag har kört på sedan 2 - 4 månader tbx! och vill inte vara bannad på en underbar server med underbara staffs, och spelare!.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Inte vad jag minns, isf måste det varit 1 - 3 månader sedan. annars nej då har jag inte varit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har massor av saker jag kunnat gjort annorlunda men nu blev det som det blev. och det står jag inte för!. förlåt mig för detta som hände!.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig massor av saker, men orkar inte skriva upp allt här och nu. men ber jätte mycket om ursäkt som sakt. tack för mig. ni är bäst alla i ( Staff Teamet ).

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka