- Meddelanden
- 309
- Reaction score
- 18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199535219316/
Ditt Hex-ID: steam:11000015ddfe274
Vad är din discord tagg? saabpro94
Vem var det som bannade dig? Anticheat
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De va inte staffs
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle joina serveren helt plöstligt fick jag ban och denna kom upp :/
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet verkligen inte ens värför jag fick denna ban, men förmodligen så blir många bannad av denna anticheat.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste ban var för några år sen, kommer tyvärr inte ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte joinat serveren
Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom de felaktigt ban, så nej
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart..
Ditt Hex-ID: steam:11000015ddfe274
Vad är din discord tagg? saabpro94
Vem var det som bannade dig? Anticheat
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De va inte staffs
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle joina serveren helt plöstligt fick jag ban och denna kom upp :/
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet verkligen inte ens värför jag fick denna ban, men förmodligen så blir många bannad av denna anticheat.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste ban var för några år sen, kommer tyvärr inte ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte joinat serveren
Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom de felaktigt ban, så nej
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart..