Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198902638956/
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Cedervall
Vad är ditt discord namn? s8z0-_-#6199
Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Johan Holmer är en man som är född 1999 den 10 oktober i Karlskoga. Han är en väldigt snäll och omtänksam grabb och han älskar bilar. Han växte upp i en liten familj som var ganska stökig. Johans mamma dog när han bara var 3 år gammal av cancer och hans pappa gick bort i en bil krasch 6 år senare. Sedan dess har han bott hos sin bästa kompis Felix som gick på samma skola. Skolan han gick på var en väldigt liten och gammal skola vid namn Österledskolan. han hade väldigt svårt med sina betyg eftersom att han bara kunde tänka på sina döda föräldrar. Tillslut kom han in på fordon och började med aktier, livet började rulla på för Johan och han fick äntligen råd att flytta till Unive. Nu vill han skaffa jobb på antingen falck eller mekonomen och hitta en riktigt fin tjej.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att ja ska kunna hjälpa alla som bor i staden och kunna spela rp mer seriöst.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra rp och snälla personer och bra regler
Hur hittade du Unive? Genom en kompis som spelar på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna hjälpa så många som möjligt i staden och kunna göra någons dag.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa jobb och hjälpa folk.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Cedervall
Vad är ditt discord namn? s8z0-_-#6199
Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Johan Holmer är en man som är född 1999 den 10 oktober i Karlskoga. Han är en väldigt snäll och omtänksam grabb och han älskar bilar. Han växte upp i en liten familj som var ganska stökig. Johans mamma dog när han bara var 3 år gammal av cancer och hans pappa gick bort i en bil krasch 6 år senare. Sedan dess har han bott hos sin bästa kompis Felix som gick på samma skola. Skolan han gick på var en väldigt liten och gammal skola vid namn Österledskolan. han hade väldigt svårt med sina betyg eftersom att han bara kunde tänka på sina döda föräldrar. Tillslut kom han in på fordon och började med aktier, livet började rulla på för Johan och han fick äntligen råd att flytta till Unive. Nu vill han skaffa jobb på antingen falck eller mekonomen och hitta en riktigt fin tjej.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att ja ska kunna hjälpa alla som bor i staden och kunna spela rp mer seriöst.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra rp och snälla personer och bra regler
Hur hittade du Unive? Genom en kompis som spelar på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna hjälpa så många som möjligt i staden och kunna göra någons dag.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa jobb och hjälpa folk.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.