Nekad S1gge_se | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1gge_se

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? sigge_c

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Gunnar Tröcasson. han är en gammal gubbe som bor i staden unive. han flyttade till unive för 4 dagar sen och kom hit med hans 2 brorsor, de heter Sten och Göran. de är alltid med varandra. Gunnar är en gubbe som är 76 som kommer från Finland som sen flyttat till Sverige - Unive. han växte upp i en fattig familj som hade mycket med support av både föräldrarna och brorsorna. vi hade det tuff när vi fick reda på att vår mor hade dött i en trafik olycka. hon åkte buss hem från jobbet och nån krocka in i bussen precis där hon satt. familjen Tröcasson blev ledsna över denna olycka. En vecka senare drar vi till hons begravning. vi var där 1 timme sen drog vi hem. familjen Tröcasson var väldigt ledsna men vi kom över det till slut. det var en jobbig uppväxt för detta hände när Gunnar bara var 8 år. Gunnar gick inte till skolan på en hel vecka på grund av det som hände. när Gunnar kom tillbaka till skolan så mådde han bara skit. han hade det jobbigt redan med skolan, sen att hans mor dog var allt bara sämre. sen efter 1 månad så fick han nog och skulle förbättra sig själv och gick på terapi. efter 1 år mådde han bra och skönt att slippa känslan av ångest.

Gunnar Tröcasson är en bil intresserad person som gillar att mecka med fordon. han gillar allt om motorer och bil grejer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hålla en bra rp, få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt och se till att de kommer få det bra på servern. Jag har mycket erfarenheter i rp så jag kan en hel del om rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man rpar krim spelar man inte för makt och pengar. det ska vara 50-50 med vinsten, annar om man vinner hela tiden kommer det aldrig vara roligt för de andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna. RDM - Random Death Match. det är när man dödar nån utan att ha ett bakomliggande scenario. VDM - Vehicle Death Match Det är när man använder sig av ett fordon för att kunna döda nån. Suntförnuft. - att man tänker på det man gör tex om det är realistiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat inom fivem i 6+ år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nä det var allt.

Nekad, endast en ansökan per 24 timmar! Detta gäller från och med du blivit nekad, inte en minut eller timme innan! Du får ansöka igen imorgon 17:10!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka