Nekad söderbajen | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

söderbajen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad är ditt discord namn? söderbajen

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Enzo Hamad är en stark och modig person med en imponerande bakgrund. Han föddes i Afghanistan och var med i krig som 19 åring där. När han var 20 år gammal tog han beslutet att flytta till Sverige för att söka en bättre framtid. Under sin tid i Afghanistan var Enzo involverad i ett gäng och fick erfarenhet av att hantera vapen. Trots det har han förändrats och vill nu bekämpa brott. har han nu förändrat sin väg och vill bli polis. Nu använder han sina tidigare erfarenheter för att bidra till samhället, och få tryggare gator.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med rolig rp för alla, bra scenarion, och jag är väldigt seriös i alla stunder men bra rp, jag har inte sån stor winmentality men den finns såklart, jag kommer se till att när personer är med i ett scenario med mig kommer det alltid vara roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för det bästa på bådas sidor så att det blir roligt för alla, så att scenariot blir lika roligt för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? det finns många olika kategorier i regler men dom viktigaste är dom ig enligt mig då serverns rp består av dom och utan dom reglerna hade det inte funkat men här är några av dom viktigaste reglerna ig, PWG/POWERGAMING = tex du är i ett polis jag och krockar så ska du rpa på dina skador istället för att bara köra iväg, RDM= det innebär att du inte får döda vem du vill som inte gjort något du måste ha en anledning för att döda någon, FEARRP= att du får en pistol riktad mot huvudet så ska du värna om ditt liv och inte käfta imot eller försöka göra något imot han, VDM= att du dödar personer med en bil, att du helt enkelt kör på dom för att döda, NLR/NEW LIFE RULE= att du inte ska komma ihåg vad som hänt innan du blev döda tex att någon knivhuggit dig. SUNFÖNUFT = suntförnuft är den viktigaste regeln och är väldigt bred hela din rp består av suntförnuft och det menas med att man ska hålla det realiskt och rpa efter verkliget, tänka på sina beslut och ha konsekvenstänk osv. det finns även andra regler inom forumet och gäng regler,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har väldigt mycket erfarenhet och kört på många servrar under många år, har varit allt från krim till polis inom polis har jag som högst varit över komissarie och är erfaren inom polis yrket.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har mycket erfarenhet inom både krim och polis på servrar. Och jag är en väldigt snäll rolig och omtänksam indevid.

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning.
- Se även till att du har samma namn på dc och på steam.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka