Rymanakerberg
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sandra
Vad är ditt discord namn? Rymanakerberg
Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2001
Berätta om din karaktär. Jag är en ung ny blyg tjej som har åkt med min pojkvän till denna stad
Vad kan du bidra med till serverns RP? vara en positiv glad tjej
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst och förstådd att man ej bara dödar folk och att man är trevlig
Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite gran
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag ska joina denna stad med min kille som har erfarenheter inom rp som kommer hjälpa mig
Vad är ditt discord namn? Rymanakerberg
Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2001
Berätta om din karaktär. Jag är en ung ny blyg tjej som har åkt med min pojkvän till denna stad
Vad kan du bidra med till serverns RP? vara en positiv glad tjej
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst och förstådd att man ej bara dödar folk och att man är trevlig
Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite gran
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag ska joina denna stad med min kille som har erfarenheter inom rp som kommer hjälpa mig