Nekad rwadih | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.R8

Icke Medlem
Meddelanden
257
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Robert

Vad heter du på discord? Robert151#4213

Ange ditt födelsedatum 7 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Ca 4-5 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 1-2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ingen bild men det är 4 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har du ett ansvar att banna/kicka dem medlemar som gör fel en servervakt är en vanlig spelare förutom att du har större ansvar servervakter ska vara som en förebild för andra spelar därav ska dem inte begå regele brott. Som sv ska du inte springa runt och leta problem utan när du ser ngn begå ett fel så tar man återgärder och sedan tar klipp det måste man göra så att man har bevis för det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att underlätta jobbet för er staff jag är aktiv på servern jag har sett många personer som lallar för mycket och jag tycker att det inte är bra de begår många regelbrott och jag är polis, vet hur man spelar som servervakt kan deras regler och allt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt Abuse eller korruption kan vara tex när man revvar sina vänner tex när han har dött i ett scenario så revvar man. Korruption är när man svbannar några andra men inte sina vänner för att man är vän med dem. Servervakt abuse är när man använder makt på fel sätt för att man är Servervakt.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top