Accepterad RuzzyNet | Ban överklagan (Actys)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Användarnamn: RuzzyNet

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ruzzy999

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ruzzy

Vad är din discord tagg? Ruzzy#0973

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? /me abuse.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag använde /me 3 gånger när jag var död.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille ignorerade mig så jag sparkade på hans bil för att se ifall jag skulle få någon respons av han, (fel av mig). Sen tänkte jag, ähh skit i det. Så jag började åka iväg och de följde efter. Jag stannade flera gånger utan respons av de. Sen åkte jag till ett garage och bytte till min mc så jag kunde åka på mindre ytor. Än så länge tycker jag det var ett bra scenario förutom att de inte pratade med mig. Sen åker jag in i en gränd och de körde på mig så min mc gick sönder och jag flög av. Han gick ur bilen utan mask och slog ner mig. Då skrev jag /me Fail rp för att han inte hade mask, samt /me flygbiljett. (det var fel av mig)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en rättvis ban. Dock så tycker jag att vi skulle gjort ett bra scenario av de, typ att han hotade mig med vapen (med mask) och sen typ torterar mig eller något. Tycker det var lite onödigt av han att bara gå ur bilen och slå ner mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var typ 2 som var felaktiga (enligt mig) men de första var powergaming för jag hade precis kommit till servern och snodde någons bil som var ute i typ öknen, sen åkte jag till staden och råkade krocka in i de. Sen sa jag sorry och åkte iväg. Sen kommer jag helt ärligt inte ihåg vad det var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte sparkat på deras bil eller använt /me när jag var död. Jag tycker de inte skulle ha dödat mig utan mask direkt heller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer aldrig använda /me igen när jag är medvetslös. (förutom ifall någon typ kollar min puls).

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka