Granskning pågår ruzgar´78650 | Medlem ansökning [Hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ruzgar´78650

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ruzgar

Vad är ditt discord namn? Ruzgar78

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Don Loboo och Han ska vara 19 gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, fokuserad och Modig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Don Loboo är 19 år och växte upp i en tuff miljö där han tidigt lärde sig att klara sig själv. Med tiden hamnade han i den kriminella världen och började göra sig ett namn på gatorna. Han är driven av pengar, respekt och makt. I framtiden vill han bygga upp sitt inflytande och bli en av de mest respekterade personerna i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och hög RP nivå. Lalleri tillhör inte seriösa servers så jag tycker inte om det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid försöker vinna själv utan gör det som är mest realistiskt för situationen och hjälper till att skapa bra RP för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot regler i en enda server. Det har aldrig hänt eftersom att jag har läst reglerna varje gång jag har spelat i en server.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM: Random Deathmatch man får inte döda någon utan giltig RP anledning. Ingen VDM: Vehicle Deathmatch man får inte använda fordon som vapen utan rimlig anledning i RP. Ingen Metagaming: man får inte använda information man fått utanför spelet i sin RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att jag vill börja spelar hos er och att jag inte är lallare.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Tillbaka