Nekad Rufsing | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rufsing

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069764817/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Rufsing#6061

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Erik växte upp med sin mamma för hans pappa dog när han var liten i en bil krasch. Erik arbetade hårt varje dag i skolan och över allt han tränade för att bli en polis för hans pappa var en polis och ville göra sin pappa stolt och när han var 14 år så började han att jobba och tjäna pengar för hans mamma hade inte så mycket pengar och hade det svårt att ens betala för Erik. Han blev äldre och äldre han blev polis aspirant när han var 23 år och och jobbade upp sig i kåren han blev kommissarie och åren gick och han blev äldre och han hittade en tjej dem blev vänner i hopa och sen gifte dem sig och senare efter ett tag blev dem ovänner och skilde sig sen des har dem tappat kontakten och levt vidare 13 år senare när Erik var 43 år senare så fick han ett samtal och det var hans gamla fru och dem hade ett barn som hon inte viste då och frågade om han ville träffa sin son Erik sa okej... och dem träffades och han och sin son blev bra vänner efter ett tag och dem träffades varje vecka och hittade på något och 2 år senare när Erik jobbade hamlade han i en bil jakt och bilen välte och Erik fick åka till sjukhuset och hade permanenta rygg skador Erik fick inte lov att jobba igen tills har läkt mer och det skulle ta väldigt lång tid han tappade igen kontakten med sin gamla fru han började jobba som bil försäljare och nu är han 45 år.

Erik gillar att vara med vänner köra bil och att hjälpa folk han brukar köra runt och vara med vänner han vill träffa sin son och försöker att kontakta honom och det är det han vill mest i hela världen

Varför ska just du bli whitelistad? jag har hög rp nivå och jag skulle göra bra rp senarios och jag skulle hjälpa till att höja rp nivån på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad för jag tror att jag kommer kunna höja rp nivån på unive roleplay och många av mina vänner och whitelistad på servern och det skulle vara kul att rpa med dem och göra bra scenarios

Hur hittade du Unive? jag hittade server när jag kollade runt blad rp serverar och denna var den bästa av alla jag hittade. jag spelade på en server som heter slijan rp men den var dålig så jag kom på att jag kan testa denna så jag gjorde det och jag började spela mer och mer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli känd i staden för att vara snäll och hjälpa folk

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka