Accepterad Rraayce404 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rraayce404

Medlem
Servervakt
Meddelanden
204
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Rraayce

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag vill ta min nivå till ett steg högre, jag har själv varit medlem väldigt länge på denna server och vill bidra med bra grejer för servern bästa. Nu är de ju sommar och då kan man ju tänka att många medlemskaps ansvariga kanske kommer vara inaktiva, men det kommer däremot inte jag, jag kommer köra på under sommaren och hjälpa folk som vill ta sin rp nivå till steget högre!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag vill hjälpa icke medlemmar som vill bli medlemmar att få den möjligheten att bli medlem på denna server, så klart kommer jag vara lojal inom arbetet och inte bara säga ja till alla utan om du till exempel skulle göra fel på några frågor kommer jag ge dem tips och låta dem försöka igen när dem läst på reglerna bättre osv. Jag är en lojal kille och fattar beslut på bra sätt och vill mer än gärna hjälpa folk som vill ta staget och bli medlemmar på servern. Jag vill också se till att alla spelare på servern sköter sig och håller sig till reglerna och spelar för att båda parter ska ha så kul som möjligt när de rpar. Vill också att servern ska ha en så hög rp nivå som möjligt och inte folk som håller på att lallar och vdamar och så vidare, de ska va en så bra rp som möjligt. Jag är även väldigt aktiv på servern och kollar ofta hur det är att vara staff så jag kan lära mig hur det fungerar att vara staff/medlemskaps ansvarig. Jag vill också kunna hjälpa folk så mycket som möjligt för vet själv hur det känns att tex dö av en bug eller att att dem behöver hjälp med något annat så vill jag mer än gärna hjälpa dem med deras problem och liknande.
Jag är också en mogen och seriös person och hanterar stressiga situationer på bra sätt och försöker alltid lösa problem så gott som möjligt. Jag vill få bort alla lalliga spelare så att folk ska tycka det är kul att spela på servern och så att ännu fler börjar rpa på denna servern! Jag bemöter alla på ett snällt och trevligt sätt, Jag kan fatta beslut på bra sätt utan stress eller någon jobbig het. Jag vill också att seriösa scenarion ska var helt utan lalla t.ex. om man lallar vid stora ärenden eller gör rpen så dålig som möjligt vid stora eller viktiga scenarion som tex bankrån, de ska ej förekommas de ska inte va ett ända lallande vi viktiga/stora scenarion.
Jag vill också hjälpa till alla staffs ifall de behövs så att alla får den hjälp som dem behöver. Jag gillar inte heller att se vissa staff skita i att hjälpa folk som t.ex. gör bann överklagor för jag har själv suttit och väntat i timmar/dagar utan att jag fått något svar på min bann överklagan, inte ens en helper har taggat personen som ska ta hand om ärendet så det är jag trött på, men såklart förstår jag att dem har mkt att göra, det är därför jag vill komma in i staff teamet och hjälpa till, för att underlätta för alla i staff teamet och så att alla får den hjälp dem behöver.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta andra människor som man själv vill bli bemöt alltså med en trevlig ton och var vanlig samt respektfull! Sen är det även bra om man har ett bra första intryck för det gör att motparten känner sig mer trygg och kan därför prestera bättre!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill få dem som är icke medlemmar som kanske inte vet hur man ansöker om medlemskap och kankse inte vågar ansöka, jag vill hjälpa dem och få dem att våga ta första steget, att bli medlem på en server kan förändra väldigt mycket, man kanske börjar gilla rp mycket mer och känner sig för att ta sitt andra steg, som kan vara till exempel kriminell, servervakt, staff osv, jag vill få dem att våga ta det lilla steget och bli medlem, så kanske den kan få bli det som dem vill som till exempel staff, krim, servervakt eller vad den nu vill bli i framtiden! Och jag är öppen så om de är något som dem undrar inom rpandet så är det bara att höra av sig till mig så hjälper jag dem jätte gärna!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Själv anser jag att man ska kunna och följa grundregelna som finns på servern, att man ska ha en seriös rp nivå och en unik karaktär som har ett mål med sitt rpande så det inte bara springer runt och lallar, spela för att båda parter ska ha kul och sist men inte minst så ska dem ha kul när dem rpar!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag ska ha som ansvar att alla nya på servern ska känna sig trygga när dem pratar med mig och att dem kan vara öppna med mig och fråga saker inom rpn så dem kan få lära sig nya saker! Skulle vilja vara ansvarig inom intervjuer samt medlemskapsansökningar på forumet!

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag-16:30-22:30/23:00 Tisdag-15:30-22:30/23:00 Onsdag-16:30-22:30/23:00 Torsdag-14:30-22:30/23:00 Fredag-13:00-00:00/01:00 Helger: Lördag-09:00/10:00-02:00/02:30 Söndag-09:00/10:00-22:30/23:00 Lov: Måndag-10:00/11:00-03:00 Tisdag-10:00/11:00-03:00 Onsdag-10:00/11:00-03:00 Torsdag-10:00/11:00-03:00 Fredag-10:00/11:00-03:00 Lördag-10:00/11:00-03:00 Söndag-10:00/11:00-03:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag är väldigt taggad på att träffa nya människor i medlemskaps-ansvarigs teamet.

Nu är de ju inte sommar, men sist jag skrev min ansöka gick det ej att skicka in då det stod att jag var tvungen att vänta till den 25 september och då bad en staff mig att spara de jag skrivit i min egen pm och sedan kopiera in det när jag skulle ansöka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka