Accepterad RoXx. | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

RoXx.

Gäst
Användarnamn: RoXx.

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255681684/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mitt exakta steamnamn under tidpunkten jag blev bannad var: RoXx.

Vad är din discord tagg? RoXx. #1337

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bär tjänstegrejer som kriminell, sunt förnuft och FailRP.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Från mitt personliga perspektiv så tror jag att Dumle valde att banna mig eftersom att jag hade en radio samt ett passerkort på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Från exakt punkt till pricka så började det med att jag åkte till en skottlossning där mina vänner var med, dom behövde helt enkelt assistans. Sedan så ser jag att en Kawasaki rånar mig och ber mig att ta upp händerna vilket jag såklart gjorde då jag värnade om mitt liv. Dom sökte igenom mig och la märke till att jag hade en radio samt en passerkort på mig. Jag hade helt glömt bort att lämna in min radio samt mitt passerkort då jag helt enkelt inte tänkte på det vilket självfallet var jättedumt av mig. Kort därefter blev jag bannad vilket såklart var helt rätt av Dumle.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban då jag är medveten om att man absolut inte får bära tjänstegrejer som kriminell.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare varit bannad för FearRP, FailRP etc. Jag tycker att jag har tagit lärdom av mina avstängningar då det var länge sedan jag har varit bannad från servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att lämna in allt som har någon koppling till tjänstevapen/tjänstegrejer. Det var såklart otroligt dumt av mig att inte lämna in då jag helt hade glömt bort att lämna in radion och passerkortet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, detta kommer absolut inte att upprepas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka