Accepterad RoXx. | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

RoXx.

Gäst
Användarnamn: RoXx.

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255681684/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mitt exakta steamnamn under tidpunkten jag blev bannad var RoXx.

Vad är din discord tagg? RoXx. #4691

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Buggabuse.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Från mitt personliga perspektiv så tror jag att Zaki valde att permanent avstänga mig eftersom att jag använde mig av buggabuse vilket självfallet var oerhört dumt av mig. Jag förstår verkligen hans beslut och varför han valde att permanent avstänga mig från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Från exakt punkt till pricka så började det med att jag befann mig på plats vid Narcos gänghus och hörde att mina polare var i en stor skottlossning med ett par andra så jag bestämde mig för att åka till platsen där skotten avlossades, bara för att tydliggöra så fick jag reda på informationen innan dom dog för att det inte skulle bli någon form av metagaming. Jag åkte med en devel sixteen till platsen vilket är dumt då jag erkänner stort att jag har buggabuseat i många tidigare fall med en devel sixteen. Först så började jag med att backa bakåt med develen mot deras ansikten och såg att en person var där så jag tyckte att det var ok att skriva /me tittar ut genom fönstret och sedan skjuter för att göra det så realistiskt som möjligt men det var inte ok vilket jag förstår nu i efterhand. Jag sköt då Pedro i huvudet med min devel och körde därifrån då det var en bugatti som började backa bak mot mitt fordon. Efter ett snabbt beslut så valde jag att åka dit igen och efter scenariot så valde Zaki att avstänga mig från FiveM servern vilket jag absolut förstår nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att Zaki gjorde ett helt rätt agerande i att avstänga mig permanent då jag i tidigare scenarion har buggabuseat. Jag förstår nu vad jag skall göra istället för att åka med en devel då jag vet vad som kan inträffa i scenarion. Jag inser verkligen alla mina fel med buggabusen och att man absolut inte får abusea develen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har som sagt tidigare blivit bannad för Powergaming, FailRP, FearRP, etc. Jag förstår nu i efterhand alla mina tidigare avstängningar från servern och att dessa avstängningar inte kommer att upprepas och jag tycker även att jag har tagit lärdom av mina tidigare avstängningar av dessa då jag har blivit avstängd av dessa saker för mycket länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var istället att åka med framrutan mot individerna som befann sig vid skottlossningen så att jag inte kunde abusea develen på något som helst sätt. Eventuellt kanske bara ta saabar som man inte kan abusea kan vara en mycket bra idé som jag kan börja med.

Från och med nu skall jag bara ta saabar i scenarion då jag vet vilka problem som kan stöta på med develen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut. Om ni ger mig en chans så kommer det att följas, det lovar jag. Jag har även varit avstängd från i servern i två hela dagar och jag tycker att jag lärt mig av mitt misstag nu.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Bara så att ni är medvetna så är min cooldown på två dagar borta.

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka