Nekad RoTeN | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RoTeN

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199031448389/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? RoTeN#9420

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robin Lindkvist och har precis fyllt 21. När Robin var liten så hade han en jobbig tid för en kall snöig vinter natt va hans föräldrar på bio. Det vart en skottlossning på bion. Hans föräldrar vart skjutna och undkom den dagen. Sen dess har han fått en jobbig barndom och fick en fosterfamilj. Han älskade sin fosterfamilj men har flyttat ut nu och bor själv. Robin är för det mesta glad men klara inte av att gå på bio för då får han minnen av den natten hans föräldrar gick bort. Robins intressen är att han älskar att köra bilar och åka helikopter. Robin brukar köra bil på fritiden och söker jobb hos polismyndigheten för att han vill göra staden tryggare och hjälpa folk i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är super på rp och är rolig och seriös. Jag har läst alla regler och kan dom. Jag har ca 100 timmar på Unive och älskar server fast trutnar lite för jag inte har whitelist så jag kan få låsa upp mer/nya jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag älskar denna server och kommer ansöka till polis. För jag tror att polismyndigheten är väldigt kul och min kompis jobbar där så det skulle bli kul om vi blev kollegor.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom att min kompis berättade om Unive och spelade mycket på den så då ville jag prova.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få en bra/utvecklad karaktär och ha massor med kul och göra så att alla andra har kul. Jag vill skapa roliga senarion. Jag vill också bli polis och jobba med min kompis.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server. För jag älskar den här servern men det skulle va ännu roligare om jag får whitelist
 
Nekad, § 5.2 Försök till försnabbning av ärende Att be om att få sina ansökningar, överklaganden eller annat ärende som till exempel ticket läst är ej tillåtet. Ni får vänta tills det besvaras och att be om det kommer leda till upp mot ban från discorden. Det är inte heller tillåtet att försöka få staffs att prioritera ditt ärende, till exempel att be de komma Support eller dra in dig där.
 
Tillbaka
Top