Nekad roro1337 | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stickre.

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Donaldtrump#8283

Ange ditt födelsedatum 2 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. ouf min dagliga aktivitet är vakna först äta sen är jag aktiv på unive från kanske 14.00 till kanske 06.00 som max men brukar oftast bli till 04.00 ja de är väll det jag gör. det är som det har blivit mitt liv vaknar spelar sen ute med kompisar såklart men 75% av dagen är unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? cirka 3 veckor har jag varit medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1158779528332710008/1158779540831744160/image.png?ex=651d7d0b&is=651c2b8b&hm=1b7e8f277cc7064dfb7dec1f8eede88b23dcc127b930398aad0bbfdd73a3c73b&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. server vaktens huvud uppgift är att skydda servern i en låg profil. Det är som helt vanliga rolespelare fast dom har tillgång till olika commandos som skyddar och håller uppe servern som den gör idag. Vi kan inte ha staffs som tittar på alla på samma gång, därför har vi server vakter som hjälper till med detta. Låt oss säga att en SV ser en person utan krim skuta massa personer på piren. Då kan en SV snabbt banna hen och sedan kan man så klart höra av sig till en staff arbetare som kan göra banen längre et har tillgång till olika commands som kicka och banna 1 timma osv. men abslout ska man sköta sig

Varför vill du bli servervakt på servern? känner att de kan bli mycket fel från vissa spelare ibland så man ändå har lite koll. och såklart skydda servern från dåligt rp och fusk. och vill hjälpa spelare i svårare lägen komma med råd t.e.x och hålla kol så att inte alla blir dåligt behandlade. och kunna hjälpa nya spelare att dom inte får en svår start och åndå kommer in i grejern att dom kan hålla sig kvar på servern. osv

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när någon använder sin makt för att t.ex. kicka för att de vill och kan om t.ex. att de vill förstöra för andra. mvh filip

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka