Nekad roro1337 | Ansökan till Forum Mod [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stickre.

Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? stickre

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2007

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? det som får mig att söka till just forums mod är för jag vill hjälpa staffs att göra forumet rent och fint då jag vet att de har mycket att göra så därför kan jag ta ansvaret att hjälpa till på forumet och lösa trådar som ligger fel eller andra saker som behövs hjälp med. som staff vet jag att man kan ha mycket att göra därför kanske man klickar lite för fort och lägger tråden fel och då kanske man inte märker det. därför vill jag bli forums mod för att hjälpa med sånt

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? ja för att forumet ska se rent och proffsigt ut så ja de är viktigt

Får en ansökan vara kopierad? såklart inte då blir de nekad lika fort

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? ja som finns det en massa gamla trådar som är gjorde och aktuella av folk som inte ens spelar på servern längre eller bara är helt inaktiv de vill ja förändra

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville allt i ordning och tagit bort dom som lallade runt med göra onödiga ansökningar/överklagan

Hur ser din aktivitetet ut? vardagar 17,00 till kanske 03.00-04.00 beror helt på va ja gör dan efter men oftast ine hella tiden om ja inte e ute eller nåt
helger/lov ouuf hella tiden dygnet runt

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? inget ja tänker nu

Nekad Plagiat.

Låser & Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka