Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198174439099/
Vad är ditt namn i verkligheten? andreas westlinder
Vad är ditt discord namn? Führer#5275
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2002
Berätta om din karaktär. min karaktär är en grabb som har haft ett jobbigt förflutet, var enduroproffs på världsnivå och hade hus och bil, behövde snabba cash och skulle sälja droger men åkte in i fängelset. efter det lämnade alla mig och jag behövde flytta. är en snäll man men kan bli sur om det går över gränsen.
Varför ska just du bli whitelistad? kommer att försöka bli polis för att jobba emot kriminaliteten jag en gång var en del av.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? den verkar najs. inge lagg och håller sig uppe utan krashar även med 200+ spelar ungefär hela tiden, aktiva admins så man kan få snabb hjälp
Hur hittade du Unive? jag och några polare tänkte börja lira fivem igen och så såg vi denhär och gick in och gillade den
Vad har du för mål med ditt rollspel? att uppnå en så verklighetsbaserad rp som möjligt, ha kul och ha roliga scenarion.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annan
Vad är ditt namn i verkligheten? andreas westlinder
Vad är ditt discord namn? Führer#5275
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2002
Berätta om din karaktär. min karaktär är en grabb som har haft ett jobbigt förflutet, var enduroproffs på världsnivå och hade hus och bil, behövde snabba cash och skulle sälja droger men åkte in i fängelset. efter det lämnade alla mig och jag behövde flytta. är en snäll man men kan bli sur om det går över gränsen.
Varför ska just du bli whitelistad? kommer att försöka bli polis för att jobba emot kriminaliteten jag en gång var en del av.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? den verkar najs. inge lagg och håller sig uppe utan krashar även med 200+ spelar ungefär hela tiden, aktiva admins så man kan få snabb hjälp
Hur hittade du Unive? jag och några polare tänkte börja lira fivem igen och så såg vi denhär och gick in och gillade den
Vad har du för mål med ditt rollspel? att uppnå en så verklighetsbaserad rp som möjligt, ha kul och ha roliga scenarion.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annan